شانس که نباشه

خرید بک لینک
انقدر عصبانیم.انقدر عصبانیم که حد نداره.

پیش بینی وضع هوای اصفهان از سایت نگاه کردم، از جمعه بارندگی. یعنی هیچی به هیچی. قرار بریم اصفهان بکپیم توی مسافرخونه.

هرچی به این دیلاق میرزا گفتم بزار تابستون یا خرداد بریم سفر یاوه جوابم داد. حقش هست حالا اعصابشو خورد کنم.

اوف کارد بزنن خونم درنمیاد.استرسم بیخود نبود. کلا به ما خوشی نیومده. نرفته گه زده توش. فردا میرم مرخصیمو کنسل میکنم.

گرگ و میش...

ما را در سایت گرگ و میش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 1:59

صفحه بندی