مسئول بهداشت

خرید بک لینک
امروز از طرف یه مرکز بهداشت در نزدیکی محل مدرسه اومدن مدرسه مون تا با بچه های کلاس پنجم و ششم در مورد بلوغ جنسی حرف بزنند. بعد نمیدونم چرا، گفتن همه معلمها بیان توی اتاق بهداشت مدرسه وضعیتشون چک کنیم. کاشکی نمیرفتم.

واقعا نفهمیدم این چک کردن واسه چی بود و چرا جلوی جمع انجام شد. بقیه همکارها اوضاعشون خیلی بهتر از منه، خصوصا هیکلشون. من افتضاح بودم. خیلی خجالت کشیدم.

قد 163.

وزن 89. //وااای خانم فلانی عزیزم برو تو کار رژیم

دور کمر 90.// وووای خانم فلانی چاقی شکم داری. بعدم از خودشون و اندامشون پیش همدیگه تعریف میکردن.

فشار خون 12/5.//واای خانم فلانی فشارت بالاست.مال چاقیه. لاغر کن

متاهلید؟ بله// شوهرتون چکاره است ؟

چندتا بچه دارید؟ندارم. //چرا؟ برو توی کارش. با بچه ها سروکار داری اونوقت خودت نداری.

چندساله؟ دوسال// حتما برو تست پاپسمیر بده. تا حالا دادی؟

قصد بارداری دارید؟خییییییییییر. // خانم فلانی. چرا؟ برو تو کارش امشب. دیر شده. دیگه حامله نمیشید.

روش جلوگیریتون؟ طبیعی// امکان نداره. بدون خطا بزنه. تو حتما مشکل داری که باردار نشدی

آخه این چه سوالاتیه توی جمع از آدم میپرسن. البته همکارها هم فضول بودن، وایمیستادن ببینن بعدی چی جواب میده. بیشترم فضولیشون روی مسئله جلوگیری بود. خیرسرمون فرهنگی هستیم.اما بعضیهامون خیلی بی تربیتیم. سن منو نپرسیدن.به نظرم باید میپرسید.چون متغیر خیلی مهمیه. اصلا به کسی چه وزن من چقدر. شکمم بزرگ. حامله نشدم. به شوهرم چطوری میدم. مرده شورتون ببرن. اعصابمو خورد کردین.

امروز کارنامه میدادم. مادر بهارم اومد با یه پشت چشم نازک کردنی. کارنامه دخترشو گرفت و امضا کرد و یه تشکرم نوشت. البته از من ظاهرا روی برگه تشکر کرده بود در واقع چون میدونست این کارنامه ها میرن حضور مدیر و معاون جهت رویت خواست اونا ببینن بگن چه باشعوووور. زنکه بیشعور خودخواه. یه تشکر زبونی از من نکرده تا حالا. همش ادعا.همش طلبکار.

گرگ و میش...

ما را در سایت گرگ و میش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 1:59

صفحه بندی