انگار همین پارسال بود، اما نه! سه سال گذشت ،
یادم رفته بود. دیروز 22 بهمن ماه، سومین سالگرد عقدمون بود.
اولین سالگرد عقدمون رفتیم شهرستان برای مراسم سالگرد شهادت پسرعمو شوهرم.
دومین سالگرد عقدمون به خانواده شوهر جان، مهمانی دادیم.
سومین سالگرد عقدمونم توی جاده اصفهان بودیم.
چه زود گذشت...
گرگ و میش...ما را در سایت گرگ و میش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73