درسا

خرید بک لینک
امروز دو زنگ انشا داشتیم. به بچه ها گفته بودم در مورد هرچی دوست دارند بنویسند.همشون چرت و پرتهایی نوشته بودند.خصوصا بهار. اصلا جالب نمی نویسه.لوس مینویسه.میخواد متفاوت بنویسه اما اغلب گند میزنه. اماامروز درسا یه انشا خوند در مورد من.

در مورد امتحان فارسی. در مورد آتنا. در مورد گریه و ناراحتی اونروز من سر تقلب آتنا و تهمت بچه ها و خبرکشی هاشون. سراسر تاسف.سراسر بغض.سراسر عذر. بغلم کرد. بوسیدمش.گفت خانم من شمارو خیلی دوست دارم. دلم میخواست اونروز دستتونو میبوسیدم و معذرت میخواستم ولی روم نشد. خواهش میکنم اگر از من ناراحتید منو ببخشید.من عذاب وجدان دارم.

چشام گریون شد. چقدر از جسارتش خوشم اومد، درسا دوستت دارم.

گرگ و میش...

ما را در سایت گرگ و میش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 1:59

صفحه بندی