در مورد امتحان فارسی. در مورد آتنا. در مورد گریه و ناراحتی اونروز من سر تقلب آتنا و تهمت بچه ها و خبرکشی هاشون. سراسر تاسف.سراسر بغض.سراسر عذر. بغلم کرد. بوسیدمش.گفت خانم من شمارو خیلی دوست دارم. دلم میخواست اونروز دستتونو میبوسیدم و معذرت میخواستم ولی روم نشد. خواهش میکنم اگر از من ناراحتید منو ببخشید.من عذاب وجدان دارم.
چشام گریون شد. چقدر از جسارتش خوشم اومد، درسا دوستت دارم.
گرگ و میش...ما را در سایت گرگ و میش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67